1

Tema: Funcionaris de la Generalitat

Companys, animeu-vos a parlar sobre temes relatius a la nostra feina: retallades, canvi de govern...

última edición por opositor (13-01-2011 11:09:32)

2

Re: Funcionaris de la Generalitat

Hola Opositor!
Jo sóc funcionaria i interina, alhora ;-)
Crec que és d'interès, (tot i que no són bones notícies) especialment pels que estiguin buscant fer un interinatge a la Gene, el Decret 109/2011, d’11 de gener, de pròrroga pressupostària, que s'ha publicat avui al DOGC, especialment article 9

https://www.gencat.cat/diari/ultim.htm

3

Hola a tothom smile
Jo també sóc funcionari i interí.
L'article 9 ja confirma allò que es preveu des de fa temps... Així doncs paciència i pas a pas que ja tenim molt camí fet!!!!!!!!
Adéu smile

What was the lesson here? Simple. Don´t quit. Never quit, no matter what. Keep going until someone tells you to sit down. Keep going as long as you're able to move, no matter how poorly you think you may be doing. Just don´t quit
-------------------------------------------------------
Tramps like us, baby we were born to run!!!

4

Que tal els cessaments als vostres departaments? hi ha hagut molts canvis? en el meu cas sí que n'hi ha hagut i ràpids!

5

Estem pendents de confirmar els càrrecs directius i veure que passa amb els caps de servei...

What was the lesson here? Simple. Don´t quit. Never quit, no matter what. Keep going until someone tells you to sit down. Keep going as long as you're able to move, no matter how poorly you think you may be doing. Just don´t quit

6

Rumor: retallada aquest any del 3%.
Ja sabia jo que el correu del Mas volia dir alguna cosa.
ànims....

7

snifff sad

8

Ja hi tornem a ser, ara diuen que igual no cobrem la nòmina de gener fins el febrer...